شروع تور کنسرت های کیهان کلهر در آمریکا از پنسیلوانیا

به گزارش اخذ ویزا، کمانچه نواز برجسته ایرانی و مرد سال موسیقی دنیا پس از اجرا در شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا در سوئیس روی صحنه می رود و سپس تور کنسرت های خود را در ایران پی می گیرد.

شروع تور کنسرت های کیهان کلهر در آمریکا از پنسیلوانیا

به گزارش خبرنگاران، کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده کمانچه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود درباره فعالیت ها و برنامه های خود تا ماه آینده شرح داد. تور کنسرت های کلهر در آمریکا با آنسامبل سیلک رد از روز 5 نوامبر مصادف با سه شنبه 14 آبان در سالن هنرهای نمایشی آیزنهاور در پنسیلوانیا شروع می شود. کلهر در ادامه 7 نوامبر مصادف با 16 آبان در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام و 9 نوامبر مصادف با 18 آبان در تنسی اجرا روی صحنه می رود.

سپس این موزیسین در تاریخ 12 نوامبر مصادف با 21 آبان در پیس سنتر در کارولینای شمالی، 15 و 16 نوامبر مصادف با 24 و 25 آبان ماه در ولف ترپ در واشنگتن، 17 نوامبر مصادف با 26 آبان ماه در ویرجینیاتک در ویرجینیا و 20 نوامبر مصادف با 29 آبان در دانشگاه استنفورد در شهر استنفورد روی صحنه خواهند رفت.

کلهر بعد از اتمام تور آمریکا با همراهی کیا طبسیان و هادی حسینی روز 29 نوامبر مصادف با 8 آذرماه در سوئیس روی صحنه می رود. این هنرمند در اواسط آذرماه به ایران بازمی شود و از 11 آذرماه تور ایران گردی خود را شروع خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 570

به "شروع تور کنسرت های کیهان کلهر در آمریکا از پنسیلوانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تور کنسرت های کیهان کلهر در آمریکا از پنسیلوانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید