آیا رویای صفحه کلید شرکت اپل به واقعیت می پیوندد؟

به گزارش اخذ ویزا، شرکت اپل در حال طراحی و آنالیز کیبوردی جدید است که می تواند روی هر کلید نمایشگر های تطبیقی داشته باشد و شخصی سازی کند.

آیا رویای صفحه کلید شرکت اپل به واقعیت می پیوندد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،شرکت اپل در کوشش برای ساخت کیبوردی جدید است که بتواند با فشار دادن هر کلید، خود را با شرایط کاربر سازگار کند؛ به این ترتیب که با توجه به اختراع ثبت شده توسط Patently Apple که به تازگی رونمایی شده است، به نظر می رسد که شرکت اپل در حال آنالیز ایده ای جدید برای صفحه کلید است که می تواند روی هر کلید نمایشگر های تطبیقی داشته باشد و شخصی سازی کند. این به این مفهوم است که هر کلید نمایشگر انواع مختلف خود را دارد که می تواند متناسب با شرایط موجود تغییر نموده و سازگار گردد.

به عنوان مثال، می توانیم بگوییم کاربر در حال تماشای یک فیلم است. سپس صفحه کلید می تواند برای نمایش کلید هایی تغییر کند که به شما امکان کنترل پخش و میزان صدا را می دهد. همچنین اگر از برنامه های ویرایشی مانند فتوشاپ، پریمیر و ... استفاده می نماید، جایی که کلید ها می توانند به عنوان میان بر برای عملکرد های خاص استفاده شوند، می تواند مفید باشد.

تصاویر موجود نشان می دهد که صفحه کلید تطبیقی می تواند هم در محفظه لپ تاپ و هم از صفحه کلید جداگانه برای رایانه های رومیزی استفاده گردد.

آیا رویای صفحه کلید شرکت اپل به واقعیت می پیوندد؟

همانطور که گفته شد، این یک ایده کاملا بلند پروازانه به نظر می رسد و کوشش برای متقاعد کردن مردم برای استفاده از چیزی کاملاً خارج از حد معمول بسیار طول می کشد. البته باید به این نکته اشاره نمود که اطلاعات کافی برای اینکه که آیا شرکت اپل میخواهد این واقعیت را عملی کند یا خیر وجود ندارد، اما امید ها بر این است که این شرکت بتواند این رویای بلند پروازانه را به واقعیت تبدیل کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1545

به "آیا رویای صفحه کلید شرکت اپل به واقعیت می پیوندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا رویای صفحه کلید شرکت اپل به واقعیت می پیوندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید