اصلاح طرح های ناکارآمد محدوده کن با رویکرد حفظ باغات و نوسازی محله (طراحی ویلای مدرن کوچک)

به گزارش اخذ ویزا، صارمی گفت: قرار است شهرداری زیرساخت هایی را فراهم کند تا مالکان باغات کن بتوانند فعالیت هایی را از جنس گردشگری و تفرجگاهی شروع نمایند.

اصلاح طرح های ناکارآمد محدوده کن با رویکرد حفظ باغات و نوسازی محله (طراحی ویلای مدرن کوچک)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه طرح هایی که تا به امروز برای محدوده کن تهیه و مصوب شده، طرح های ناکارآمدی هستند، اظهار کرد: نادیده گرفتن منافع عمومی و شهر در این طرح ها، منجر به عدم استقبال اهالی از آن ها شده و این مسئله علی رغم وجود ظرفیت های فراوان در کن، موجب کند شدن فعالیت ها و روند نوسازی بافت فرسوده در این محله شده است، به طوری که طی 3 سال گذشته تعداد پروانه های درخواستی در این محله کمتر از تعداد انگشتان دست بوده و تخریب گسترده باغات را در پی داشته است.

صارمی توضیح داد: شهرداری تهران در نظر دارد، ضمن حفاظت کامل از باغات ارزشمند کن، زیرساخت هایی را فراهم کند تا مالکان باغات بتوانند فعالیت هایی را از جنس گردشگری و تفرجگاهی شروع نمایند که هم مالکان و هم مردم شهر از وجود این میراث با ارزش منتفع شوند و هم مشوقی برای حفاظت و نگهداری از باغات باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اضافه نمود: تأکید آقای زاکانی در طرح نو، بر حفظ حقوق مردم و حقوق شهر است و قاعدتاً فعالیت های معین شده برای استقرار در این محدوده، متناسب با بافت غالب محله خواهد بود.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2324

به "اصلاح طرح های ناکارآمد محدوده کن با رویکرد حفظ باغات و نوسازی محله (طراحی ویلای مدرن کوچک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح طرح های ناکارآمد محدوده کن با رویکرد حفظ باغات و نوسازی محله (طراحی ویلای مدرن کوچک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید