ایستگاه برج میلاد کامل ترین ایستگاه مترو ایران ، محمد: 50 درصد خطوط مترو توسط قرارگاه خاتم ساخته می گردد

به گزارش اخذ ویزا، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: از 670 کیلومتر خط مترو افتتاح شده در سراسر کشور، حدود 350 کیلومتر و یا به تعبیر دیگر 50 درصد آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم ساخته شده و یا در دست ساخت است.

ایستگاه برج میلاد کامل ترین ایستگاه مترو ایران ، محمد: 50 درصد خطوط مترو توسط قرارگاه خاتم ساخته می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، ضمن اعلام خبر افتتاح ایستگاه برج میلاد در جهت خط 7 متروی تهران گفت: این ایستگاه در محدوده بزرگراه شهید همت و شهید حکیم در شمال غرب تهران واقع شده است و با 3 ورودی مجزا، وظیفه خدمت رسانی مستقیم به 3 مرکز مهم شهر تهران شامل برج میلاد، بیمارستان میلاد و دانشگاه علوم پزشکی ایران را بر عهده دارد.

وی با تشکر از همکاری شهرداری تهران در اجرای این پروژه اضافه کرد: این ایستگاه با عمق 52.5 متر، عمیق ترین ایستگاه خط 7 مترو و دومین ایستگاه عمیق پایتخت محسوب می گردد و با کوشش شبانه روزی 800 نفر از نیرو های متخصص و سخت کوش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در 3 شیفت کاری اجرا شد.

سردار محمد با بیان اینکه ایستگاه برج میلاد کامل ترین ایستگاه در حال بهره برداری است گفت: همه سازه های جانبی این ایستگاه از جمله 6 دستگاه آسانسور، 10 دستگاه پله برقی و پله های اضطرار نیز تکمیل شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اعلام کرد: قرارگاه خاتم تجربه زیادی در ساخت مترو دارد به طوری که از 670 کیلومتر خط مترو افتتاح شده در سراسر کشور، حدود 350 کیلومتر و یا به تعبیری دیگر 50 درصد آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم ساخته شده و یا در دست ساخت است؛ بنابراین گزارش خط 7 مترو تهران از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است که 22 ایستگاه دارد و از این تعداد تا به امروز 11 ایستگاه به مرحله بهره برداری رسیده است.

همچنین با افتتاح ایستگاه برج میلاد، تعداد ایستگاه های بهره برداری شده به عدد 12 می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1559

به "ایستگاه برج میلاد کامل ترین ایستگاه مترو ایران ، محمد: 50 درصد خطوط مترو توسط قرارگاه خاتم ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه برج میلاد کامل ترین ایستگاه مترو ایران ، محمد: 50 درصد خطوط مترو توسط قرارگاه خاتم ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید