بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟

به گزارش اخذ ویزا، طبق بعضی گزارش های دریافتی به خبرنگاران، پوشک کودک در بعضی از داروخانه های سطح شهر تهران به سختی پیدا می گردد.

بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟

اما رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی کمبود پوشک در بعضی واحدهای صنفی و داروخانه ها را رد می نماید و معتقد است که اگر مواد اولیه این صنعت به دستشان نرسد ممکن است در آینده بحران کمبود پوشک رخ دهد.

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی در پاسخ به این پرسش که بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟ به خبرنگاران گفت: فعلا با بحران کمبود پوشک رو به رو نیستیم اما به دلیل ممنوعیت واردات مواد اولیه پوشک و عدم تخصیص ارز نیمایی ممکن است در آینده با بحران کمبود پوشک روبرو شویم.

نیما بصیری طهرانی اضافه کرد: درباره بحران کمبود پوشک با سازمان توسعه تجارت و وزیر صمت جلساتی برگزار شده و درباره کاهش میزان فراوری تذکراتی داده ایم. تمام کشورها با شیوع ویروس کرونا با بعضی کمبودها و بحران ها روبرو بودند و در آن موقع ما توانستیم به اندازه احتیاج پوشک فراوری کنیم اما امروز که جهان به یک شرایط متعادلی دست یافته متاسفانه به خاطر بعضی بی تدبیری ها با کاهش فراوری پوشک روبرو هستیم.

او اظهار کرد: در مقطع فعلی کمبود پوشک در هیچ یک از داروخانه ها را تائید نمی کنیم و معتقدیم که پوشک در تمام داروخانه ها وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1102

به "بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید