آنالیز معیارهای استاندارد جدید پایتخت در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران

به گزارش اخذ ویزا، دبیر مجمع نمایندگان تهران از جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان برای آنالیز پیرامون شرایط استاندارد جدید تهران اطلاع داد و گفت که با توجه به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مقیمی هم باید بعد از 24 آبان تغییر کند.

آنالیز معیارهای استاندارد جدید پایتخت در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران

محسن علیجانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران امروز در جلسه ای به بحث و آنالیز پیرامون معیارها برای مشخص استاندار جدید و آنالیز گزینه های احتمالی پرداخت، چرا که آقای مقیمی استاندار فعلی تهران هم باید بعد از 24 آبان یعنی خاتمه مهلت دو ماهه قانون منع بکارگیری بازنشستگان به مشمولان این قانون برای ترک کار تغییر کند.

وی با بیان اینکه ما در حال آنالیز گزینه های احتمالی استاندار تهران هستیم، گفت: در این جلسه معیارها را مورد آنالیز قرار دادیم و هفته آینده وارد مصادیق می شویم.

نماینده تهران با اشاره به شرایط و موقعیت استان تهران گفت: استان تهران مرکز سیاسی و اداری کشور با 16 شهرستان و 16 میلیون نفر جمعیت است، لذا استاندار باید فردی باشد که از لحاظ مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توانمندی های لازم را داشته باشد.

علیجانی اضافه کرد: استاندار باید فردی باشد که همه نیروهای سیاسی با سلایق مختلف او را بپذیرند و در واقع در حد و تراز آقای مقیمی باشد که مورد پذیرش همه بودند. به عبارت دیگر استاندار باید به گونه ای با اقتدار و ارتباط مناسب با وزارتخانه ها کار کند تا بتواند مسائل تهران را برطرف کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 85

به "آنالیز معیارهای استاندارد جدید پایتخت در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز معیارهای استاندارد جدید پایتخت در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید