بیش از 150 ایستگاه اینترنت 5G به دلیل گسترش تئوری های توطئه تخریب شده اند

به گزارش اخذ ویزا، بر اساس تحقیقات انجام شده تا به امروز بیش از 150 ایستگاه اینترنت 5G به دلیل گسترش تئوری های توطئه تخریب شده اند.

بیش از 150 ایستگاه اینترنت 5G به دلیل گسترش تئوری های توطئه تخریب شده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،در حالی که اینترنت پر سرعت نسل پنجم قرار است به زودی به استاندارد جهانی گوشی های هوشمند در آید اما همچنان تعداد بی شماری از افراد به تئوری های توطئه در رابطه با این فناوری باور دارند. این تئوری ها از آسیب زننده بودن فناوری اینترنت 5G خبر می دهند و ادعا دارند علت اصلی شیوع ویروس کرونا نیز این فناوری بوده است.

این عقاید نامتعارف باعث شده تا بسیاری از ایستگاه های اینترنت 5G در سراسر جهان با حمله مخالفان این فناوری روبرو شوند. بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده 159 ایستگاه اینترنت 5G در انگلیس مورد تهاجم قرار گرفته اند و نابود شده اند. جمع زمان نابودی و عدم عملکرد تمامی این ایستگاه ها مطابق با 170 هزار ساعت بوده و این اقدامات آسیب زننده پهنای باند اینترنت نسل پنجم را تحت تاثیر خود قرار داده است.

افزایش کلاهبرداران به دلیل گسترش تئوری های توطئه

تئوری های توطئه نه تنها باعث آسیب رسیدن به تعداد بی شماری از ایستگاه های اینترنت پر سرعت شده بلکه میزان کلاهبرداران را نیز افزایش داده است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بسیاری از افراد در انگلیس سعی می نمایند با فروش کارت های حافظه جانبی ضد 5G درآمدزایی نمایند. نکته مهم آن است که فناوری ضد 5G وجود ندارد و تمامی کارت های حافظه جانبی غیر واقعی هستند. کلاهبرداران سعی دارند افراد را راضی نمایند که کارت های حافظه جانبی آن ها می تواند از اشخاص در مقابل فرکانس و موج های اینترنت پرسرعت نسل پنجم مراقبت نمایند.

تا به امروز مطالعات بسیاری مبنی بر بی آزار بودن فرکانس های اینترنت نسل پنجم انجام شده اما متاسفانه افراد همچنان سعی می نمایند به تئوری های مورد نظر اعتماد نمایند. لازم به ذکر است؛ با توجه به شرایط پیش آمده مقامات کشورهای مختلف اکنون به حالت آماده باش قرار گرفته اند و از ایستگاه های 5G خود حفاظت می نمایند. گفته می گردد تا به امروز جلوی تعداد بسیاری از حملات گرفته شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1482

به "بیش از 150 ایستگاه اینترنت 5G به دلیل گسترش تئوری های توطئه تخریب شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 150 ایستگاه اینترنت 5G به دلیل گسترش تئوری های توطئه تخریب شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید