تحول، کلید واژه حرکت دولت سیزدهم، واریز 1600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد

به گزارش اخذ ویزا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از واریز 1600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به حساب استان خبرداد.

تحول، کلید واژه حرکت دولت سیزدهم، واریز 1600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد

دهقانی زاده گفت: قرار است به جای مانده اعتبارات نیز تا انتها سال به حساب استان یزد واریز گردد.

او می گوید: دولت سیزدهم در یک سال گذشته در استان اقدامات متنوعی در حوزه های مختلف را انجام داده و در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: کلید واژه حرکت دولت سیزدهم تحول است و فرایند حرکتی شاخص های کلان نحوه عملکرد دولت ها را معین و نمایش می دهد.

او می گوید: دولت برنامه کلانی را طراحی نموده است تحت عنوان تحولی دولت مردمی که قرار است سال آینده بودجه ریزی در کشور بر مبنای برنامه تحولی انجام گردد.

به گفته او سامانه ای طراحی شده است که در سامانه برنامه و بودجه دستگاه های دولتی مکلف هستند به وسیله این سامانه اطلاعات خود را وارد نمایند و این برنامه ریزی بر مبنای سند تحولی دولت شکل خواهد گرفت.

دهقانی زاده گفت: در کوششیم برنامه ها در شاخص های کلان در بهبود زندگی مردم تاثیرگزار باشد چراکه این موضوع تاکید رهبر معظم انقلاب است.

این موضوع را دهقانی زاده در آستانه هفته دولت در جمع خبرنگاران عنوان کرد.

دهقانی زاده گفت: قرار است از سال آینده بودجه ریزی بر مبنای برنامه تحولی دولت انجام گردد و این تغییر و تحولات نیازمند کوشش مستمر و بسترساز است.

او می گوید: بالغ بر 180 طرح توسعه ای در قالب 15 محور یزد نوین در حوزه های آب، اقتصاد دانش بنیان، انرژی خورشیدی، سرمایه انسانی، گردشگری، معدن، قطعه سازی، پوشاک، کشاورزی و سایر بخش ها در دستور کار دستگاه های مختلف استان یزد قرار گرفته است.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2311

به "تحول، کلید واژه حرکت دولت سیزدهم، واریز 1600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول، کلید واژه حرکت دولت سیزدهم، واریز 1600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید