تریلر تازه A Plague Tale Requiem برای اولین بار گیم پلی را نشان می دهد

به گزارش اخذ ویزا، هواداران بازی یک داستان طاعون (A Plague Tale) اولین تریلر از دنباله این بازی به نام Requiem را مشاهده کردند. این بازی به سبک ماجراجویی بوده و طبق چیزی که اعلام شده در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

تریلر تازه A Plague Tale Requiem برای اولین بار گیم پلی را نشان می دهد

دنباله بازی یک داستان طاعون حدود 6 ماه پیش معرفی گردید. داستان آن هم دقیقا بعد از بازی اول بوده و داستان آمیسیا (Amicia) و هوگو (Hugo) را دنبال می نماید. هدف اصلی این دو نفر در بازی اول دوام آوردن بود. به هر نحوی که ممکن است. ناشر این بازی به نام فوکوس (Focus Interactive) درباره آن گفت:

از زمان معرفی بازی A Plague Tale: Requiem اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. حال تریلر نو کمی ما را با گیم پلی و شرایط بازی آشنا می نماید. البته این تریلر نو هم اطلاعات زیادی درباره گیم پلی منتشر نکرد. در اصل همان چیزی که ما از این بازی انتظار داشتیم را به ما نشان داد. برای مثال حضور مراحل پنهان کاری مانند قبل در این بازی هم حضور دارند. تنها نکته جالب درباره دنباله یک داستان طاعون، بهبود شدید گرافیکی آن است. به حدی که این ماجراجویی لذت بخش را بسیار زیباتر نموده است.

شماره اول از مجموعه یک داستان طاعون توانست موفقیت نسبتا خوبی را کسب کند. این بازی از طرف منتقدان بسیار تحسین شد و در زمینه گرافیکی هم بسیار خوب عمل نموده بود. بعلاوه داستان گیرایی که شرح می داد باعث شد هواداران بسیاری پیدا کند. از طرفی چندی پیش هم در فروشگاه اپیک رایگان شد تا بسیاری از افراد آن را تجربه نموده و از اولین بازی یک داستان طاعون لذت ببرند.

هنوز حرفی درباره تاریخ عرضه این بازی زده نشده است. تنها بازه زمانی که داده شده سال 2022 است. با این حال طبق اطلاعات منتشر شده، بازی A Plague Tale: Requiem برای کنسول های نسل نهم به همراه نینتندو سوییچ (به وسیله گیمینگ ابری) و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد. بعلاوه از روز اول روی گیم پس حضور خواهد داشت.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2121

به "تریلر تازه A Plague Tale Requiem برای اولین بار گیم پلی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه A Plague Tale Requiem برای اولین بار گیم پلی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید