ثروتمندهای چینی، هزاران دلار برای حضور در کورس های آنلاین شناسایی کالاهای لوکس از فیک، هزینه می نمایند!

به گزارش اخذ ویزا، مردم از نظر مصرف کالاها در یک طیف قرار می گیرند. یک دسته شاید از سر ناچاری، مقرون به صرفه ترین های هر چیز را تهیه می نمایند و غالبا هم این کالاها خیلی زود فرسوده می شوند و آنها مجبور به هزینه چندباره برای تهیه یک نسخه تازه از آنها می شوند.

ثروتمندهای چینی، هزاران دلار برای حضور در کورس های آنلاین شناسایی کالاهای لوکس از فیک، هزینه می نمایند!

یک دسته در پی تهیه کالاهای کارا و با کیفیت فراوری خوب هستند. خریدهای بهینه و مالی دارند، اما برند برایشان در اولویت نیست. اگر واجب بود کالایی اصل و از یک برند معتبر تهیه می نمایند و اگر دیدند که واقعا کالای برند و اصل، چیز خاصی ندارد، همان کالا را با کیفیت خوب و با هزینه عادلانه تر از یک فراورینماینده کمتر مشهور، تهیه می نمایند.

اما یک دسته هم همواره در پی کالاهای فراوری شده به وسیله برندهای اسمی هستند و اصلا پیش خود فکر نمایند که آیا واقعا کالا از نظر طراحی، هزینه تمام شده و کارایی، اصلا ارزش آن همه صرف سرمایه را ندارد.

چین را اغلب سرزمین فراوری اجناس فیک و کلون و اجناس های کپی می دانیم. اما جالب است بدانید که نسل نو ثروتمندان چینی، یک بازار عظیم خرید کالاهای اوریجینال و برند هم تشکیل داده اند.

این قشر خاص، اما به صورت منطقی نگران هستند که اجناس فیک به آنها تحویل داده گردد. برآورد می گردد که در چین سالانه صدهای میلیارد دلار، کالای برند رد و بدل گردد، اما واقعا چند درصد از این کالاها اصل هستند؟

درست به همین دلیل است که آدم های زیرک و زیر و زرنگی به این فکر افتاده اند که از این دغدغه و نگرانی استفاده نمایند و کلاس های آموزشی یا کورس هایی برای شناسایی کالاهای فیک از اصل برگزار نمایند.

آنها در این کلاس ها به مشریان خود می آموزند که مثلا چطور جنس اصل شنل یا لویی ویتون را از کالای تقلبی تشخیص بدهند و روی چه شاخص هایی دقت نمایند. مثلا به جزئیات لوگو دقت نمایند و پول خود را دور نریزند.

اما این کلاس ها چندان مقرون به صرفه نیست. هزینه شرکت در دوره 7 روزه یکی از این کلاس ها 2400 دلار است! اما یکی از برگزار نماینده های این دوره ها به نام ژانگ چن بر این باور است که هزینه این کلاس، واقعا ارزشش را دارد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1899

به "ثروتمندهای چینی، هزاران دلار برای حضور در کورس های آنلاین شناسایی کالاهای لوکس از فیک، هزینه می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندهای چینی، هزاران دلار برای حضور در کورس های آنلاین شناسایی کالاهای لوکس از فیک، هزینه می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید