خبرنگاران دستگیری آدم ربای بوشهری در تهران تا کلاهبرداری با هویت جعلی هنرمند

به گزارش اخذ ویزا، تهران- خبرنگاران- پلیس تهران عظیم امروز (چهارشنبه) از دستگیری کلاهبرداری با هویت جعلی چهره یک هنرمند، آدم ربای بوشهری، زن دزد در پوشش پرستار، جمع آوری 120 معتاد متجاهر و کشف چهار میلیارد تومان کالای قاچاق اطلاع داد.

خبرنگاران دستگیری آدم ربای بوشهری در تهران تا کلاهبرداری با هویت جعلی هنرمند

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فضای فراوری و تبادل اطلاعات تهران گفت: یکی از افراد مطرح هنری کشور با مراجعه به پلیس فتا، ایجاد یک حساب کاربری با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان را گزارش کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی اضافه کرد: در آنالیز های انجام شده معین شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 80 هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از صندلی هنری شاکی با جعل هویت وی با ترفند یاری به بچه ها بی سرپرست از کاربران کلاهبرداری می نماید.

وی ابراز داشت: با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و شناسایی مخفیگاه وی در یکی از مناطق شمال غرب تهران، با هماهنگی های قضائی وی دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت.

سرهنگ گودرزی گفت: مجرم تا به امروز به 6 فقره کلاهبرداری معترف و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

دستگیری آدم ربای بوشهری در پایتخت

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم بیان داشت: ماموران کلانتری 168 سیزده آبان، پیروز شدند یک فرد آدم ربا که مدتی پیش در بوشهر مرتکب گروگان گیری پسر بچه ای هفت ساله شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد شرح داد: متهم مذکور فرزند یک پزشک را برای دریافت 500 میلیون تومان گروگان گرفته بود و پس از دریافت وجه مذکور وی را آزاد کرد.

وی توضیح داد: متهم پس از دستگیری ابتدا جرم آدم ربایی را انکار کرد اما با اطلاعات پلیس مجبور به اعتراف شده و اقرار کرد با آن پول یک باب خانه در محله 13 آبان خریداری نموده است.

دستگیری زن دزد 500 میلیونی در پوشش پرستار

سرکلانتر هفتم فاتب گفت: با وقوع چند فقره سرقت از منزل سالمندان توسط یک پرستار زن، پرونده سریعاً برای شناسایی دزد در دستور کار ماموران نهاده شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به شیوه سرقت متهم گفت: وی در پوشش پرستار با استفاده از قرص خواب آور، سالمندان را خواب نموده و وسایل آن ها را سرقت می کرد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس در یک عملیات زن دزد را در مخفیگاه خود واقع در خیابان وحدت اسلامی دستگیر نموده و پیروز به کشف تعداد زیادی قرص خواب آور از خانه دزد شدند.

جلیلیان با بیان اینکه متهم در بازپرسی ها به پنج فقره سرقت اعتراف کرد و مال باختگان این دزد حرفه ای را شناسایی کردند، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه 500 میلیون تومان برآورد شده است.

جمع آوری 120 معتاد متجاهر تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران عظیم با اشاره به اجرای طرح پاکسازی گردنه تنباکویی از سوداگران مرگ، گفت: در این طرح عوامل ضربت سرکلانتری ششم و روسای تجسس و مواد مخدر کلیه کلانتری های تابعه 120 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ محمد جلینی اضافه کرد: در طرح مذکور، یک کیلو و 650 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 465 گرم شیشه کشف شد.

کشف چهار میلیارد تومان کالای قاچاق در خیابان فدائیان

رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم بیان داشت: ماموران این پلیس حین گشت زنی های هوشمند از دپو کالای قاچاق در یک انبار کالا در محدوده خیابان فدائیانمطلع و بلافاصله وارد عمل شد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه در آنالیز های پلیسی معین شد، روز گذشته یک دستگاه تریلی مقدار فراوانی یراق آلات قاچاق را در این انبار تخلیه نموده است، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از آن مکان 81 هزار و 450 عدد مغزی قفل قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند، اشاره نمود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها، چهار میلیارد تومان برآورد شده است.

سرهنگ گودرزی اعلام نمود: در این رابطه مالک اموال شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1834

به "خبرنگاران دستگیری آدم ربای بوشهری در تهران تا کلاهبرداری با هویت جعلی هنرمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری آدم ربای بوشهری در تهران تا کلاهبرداری با هویت جعلی هنرمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید