خبرنگاران مردم کرمانشاه در جشن عاطفه های بیش از 10 میلیارد تومان یاری کردند

به گزارش اخذ ویزا، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در جشن عاطفه های سال جاری که به مناسبت همزمانی با ایام محرم به عنوان شور عاطفه نامگذاری شد، مردم خیر و نوع دوست کرمانشاه بیش از 10 میلیارد و 403 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند یاری کردند.

خبرنگاران مردم کرمانشاه در جشن عاطفه های بیش از 10 میلیارد تومان یاری کردند

محسن رخصی روز یکشنبه به خبرنگاران اضافه نمود: به دلیل بازگشایی مدارس در 15 شهریور، شور عاطفه ها سال جاری از 22 شهریور شروع و تا 11 مهر ادامه داشت.

او گفت: برآوردهای اولیه این بود که در شور عاطفه های سال جاری حدود هفت میلیارد تومان یاری مردمی جمع آوری گردد اما خوشبختانه با پای کار آمدن خیران نیکوکار بر اساس آخرین آمار تا به امروز بیش از 10 میلیارد و 403 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی جمع آوری شده است.

وی گفت: از این میزان 9 میلیارد و 612 میلیون تومان یاری های مردمی به صورت غیرنقدی و کالا و ماباقی به صورت نقد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه اضافه نمود: یاری های نقدی خیران نیک اندیش به خرید اقلام آموزشی و تحصیلی غیر حضوری مانند تبلت اختصاص داده می گردد و به همراه یاری های غیرنقدی در اسرع وقت بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

رخصی یادآور شد: خیران در جشن عاطفه های سال گذشته نیز بیش از 6 میلیارد و 573 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند یاری کردند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود 200 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند که 14 هزار نفر آنها دانش آموز و دانشجو هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1241

به "خبرنگاران مردم کرمانشاه در جشن عاطفه های بیش از 10 میلیارد تومان یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم کرمانشاه در جشن عاطفه های بیش از 10 میلیارد تومان یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید