دانشگاه ها و مدارس باید تعطیل بمانند ، در تلاشیم مسئولان را توجیه کنیم

به گزارش اخذ ویزا، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران گفت: در کوشش هستیم تا مسئولان کشور را برای عدم بازگشایی دانشگاه ها از هفته آینده توجیه علمی و منطقی کنیم.

دانشگاه ها و مدارس باید تعطیل بمانند ، در تلاشیم مسئولان را توجیه کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دانشگاه های انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پیامی صوتی خاطرنشان کرد: از نظر فنی تنها موردی که می تواند کشور را از یک اپیدمی هولناک نجات دهد آموزش، مشارکت و توانمندسازی مردم و فعالیت های مختلفی است که مردم در زمینه پیشگیری نسبت به آن اقدام می نمایند.

زالی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع در کوشش هستیم که مسئولان کشور را درباره عدم بازگشایی دانشگاه ها و مدارس را از شنبه هفته آینده توجیه علمی و منطقی کنیم. نظر علمی و منطقی ما این است که مدارس و دانشگاه ها مطلقا از روز شنبه باز نباشند تا بتوانیم بر این بیماری پیروز شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی عنوان نمود: در شرایط فعلی انتشار مطالبی که می تواند جنبه های نیازمندی و مطالبات مردم را در سطح جامعه ترویج دهد، یاری نماینده باشد. از نظر پزشکی معتقدیم تا زمانیکه شرایط کاملا کنترل نشده است باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که از تماس گروه های آسیب پذیر به این ویروس ممانعت کنین لذا در کوشش هستیم.

وی تاکید نمود: طبق صحبت با استاندار تهران، وزرای دولت و نمایندگان مجلس کوشش می کنیم که شرایط به گونه ای پیش رود که تا مدت منطقی معقولی از بازگشایی دانشگاه ها و مدارس جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 817

به "دانشگاه ها و مدارس باید تعطیل بمانند ، در تلاشیم مسئولان را توجیه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها و مدارس باید تعطیل بمانند ، در تلاشیم مسئولان را توجیه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید