دستوری رئیسی برای برطرف کندی اینترنت

به گزارش اخذ ویزا، رئیس جمهور با تاکید بر اقدامات خوب اجرا شده برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت های ارتباطی، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه های مردم درباره کندی اینترنت را آنالیز و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه آنالیز و راهکارهای برطرف دغدغه های مردم را ارائه کنند.

دستوری رئیسی برای برطرف کندی اینترنت

به گزارش ایرنا، شورای عالی فضای مجازی عصر سه شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب انجام شده برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت های ارتباطی، به بعضی گلایه های مردمی در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را آنالیز و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه آنالیز و راهکارهای برطرف دغدغه های مردم را ارائه کند.

در این جلسه بعلاوه تطابق برنامه هفتم با سیاست های کلان حوزه فضای مجازی مورد آنالیز نهاده شد و اعضا تاکید کردند که با توجه به توسعه کاربری های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در 5 سال آینده برخوردار باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2450

به "دستوری رئیسی برای برطرف کندی اینترنت" امتیاز دهید

1 کاربر به "دستوری رئیسی برای برطرف کندی اینترنت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستوری رئیسی برای برطرف کندی اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید