رقابت یک هزار و 46 داوطلب کارشناسی ارشد 99 در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر

به گزارش اخذ ویزا، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر از رقابت یک هزار و 46 داوطلب کارشناسی ارشد سال 1399 در این دانشگاه اطلاع داد.

رقابت یک هزار و 46 داوطلب کارشناسی ارشد 99 در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

منصور فراهینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در شاهین شهر با اشاره به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون اظهار کرد: آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1399 با استقرار تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر به منظور غربالگری داوطلبان به صورت همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر برگزار گردید.

وی اضافه نمود: در این حوزه امتحانی تعداد یک هزار و 46 داوطلب زن برای کسب سهمیه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها رقابت کردند که از این تعداد 549 داوطلب مربوط به روز گذشته و 497 داوطلب نیز مربوط به صبح امروز(آدینه) بود.

رقابت 3 هزار و 361 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با اشاره به حضور تیم های اورژانس و آتش نشانی در فرآیند برگزاری آزمون سراسری یادآور شد: فاصله اجتماعی از بدو ورود به دانشگاه تا سرانجام برگزاری آزمون مطابق با اصول بهداشتی و استفاده از ماسک در حوزه امتحانی واحد شاهین شهر رعایت شد.

فراهینی افزود: استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده مه پاش در ورودی حوزه امتحانی و جلوگیری از ازدحام داوطلبان از دیگر اقدامات پیشگیرانه در این حوزه امتحانی بوده است.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1225

به "رقابت یک هزار و 46 داوطلب کارشناسی ارشد 99 در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت یک هزار و 46 داوطلب کارشناسی ارشد 99 در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید