رونمایی سامسونگ گلکسی بوک S با تراشه Lakefield

به گزارش اخذ ویزا، در ماه آگوست سال گذشته کمپانی سامسونگ از محصول جدید خود با نام گلکسی بوک S رونمایی کرد.

رونمایی سامسونگ گلکسی بوک S با تراشه Lakefield

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، این گجت در واقع یک لپ تاپ ویندوزی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 8cx بود. اکنون شاهد معرفی ورژن جدیدی از این لپ تاپ با تراشه Lakefield اینتل و تراشه گرافیکی Intel UHD هستیم. تراشه فوق بر مقوله بهره وری انرژی تمرکز داشته و در کالبد یک اولترابوک با طراحی بدون فن به کار گرفته شده است.

در قسمت جلویی دستگاه شاهد به کارگیری یک نمایشگر لمسی 13.3 اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی و یک دوربین 1 مگاپیکسلی در حاشیه فوقانی آن هستیم. وزن دستگاه معادل 950 گرم بوده و حداکثر ضخامت آن نیز برابر با 11.8 میلی متر است. همچنین این لپ تاپ مجهز به اسپیکرهای استریو چهارگانه طراحی شده توسط کمپانی AKG بوده و از اسکنر اثرانگشت یکپارچه برخوردار است.

همچنین گلکسی بوک S با قابلیت اتصال وای فای 6 و LTE و سیستم عامل ویندوز 10 هوم یا پرو روانه بازار می گردد. این گجت در مدل های رنگی طلایی و خاکستری قابل خریداری بوده و با قیمت گذاری پایه 999 پوندی عرضه می گردد. بر اساس برنامه ریزی اجرا شده فروش گلکسی بوک S از روز 12 ژوئن در کشور بریتانیا شروع می گردد. در مورد عرضه جهانی این محصول هنوز هیچ خبری منتشر نشده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1030

به "رونمایی سامسونگ گلکسی بوک S با تراشه Lakefield" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سامسونگ گلکسی بوک S با تراشه Lakefield"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید