سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با یارانه ها ندارد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/فارس فرماندار شهرستان شیراز تأکید دارد که انجام سرشماری نفوس و مسکن، امری برنامه ریزی شده است که هر دهه اجرا شده است، گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با یارانه ها ندارد.

سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با یارانه ها ندارد

جهت دریافت خدمات بازسازی سقف خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از فرمانداری شیراز، حیدر عالیشوندی، دیروز (یکشنبه 11 مهرماه) در جلسه شورای اداری بخش زرقان شهرستان شیراز که در روستای بند امیر برگزار گردید، گفت: برقراری یا قطع یارانه شرایط خاص خود را دارد و جمع آوری اطلاعات با انجام سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با این موضوع ندارد.

وی گفت: ضروری است مدیران دستگاه های دولتی نسبت به مشارکت کارکنان مجموعه خود و در راستای افزایش مشارکت مردم، همکاری و اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، سرشماری نفوس و مسکن برای نخستین بار به شکل اینترنتی و از سوم مهرماه در سراسر کشور شروع شده و تا 24 مهرماه ادامه دارد. پس از آن و از 25 مهر، فاز دوم سرشماری در قالب طرح مراجعه آمارگیران به درب منازل، اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز هم چنین با اشاره به عملکرد پیروز دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته، اعلام نمود: در سایه خرد و تدبیر دولتمردان، تعامل بسیار مثبتی در زمینه روابط خارجی کشورمان ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان شیراز ایجاد ثبات در بازار و ایجاد آرامش نسبی در جامعه را ناشی از اقدامات خوب دولت در ابعاد مختلف بین المللی و داخلی دانست و گفت: در کنار همه توفیق ها، اعتقاد به وجود برخی مسائل در کشور هنوز وجود دارد و در این زمینه ضروری است منتقدان در یک فضای انتقادی منصفانه به رفع کردن این مسائل یاری نمایند.

وی اضافه کرد: همه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و بدون شک هیچ یک از جناح های سیاسی از تضعیف و تخریب یکدیگر سود و منفعتی نصیب خود نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان شیراز هم چنین در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل بخش زرقان و دهستان تاریخی بندامیر، گفت: پیشه بیشتر مردم این منطقه از سالیان دور کشاورزی و دامداری بوده لیکن در چند سال گذشته به علت خشکسالی های پی در پی با مسائل جدی روبرو شده اند.

عالیشوندی اضافه کرد: موضوع پرداخت نشدن بیمه محصولات کشاورزانی که زیان دیده اند هم چنین هزینه مربوط به فروش گندم و جو کشاورزان این منطقه در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

وی گفت: همه باید کوشش کنیم تا رفاه به زندگی مردم این منطقه بازگردانده گردد و با ایجاد اشتغال پایدار برای آنان مانع از مهاجرت آنها به شهرهای هم جوار شویم.

فرماندار شهرستان شیراز یادآور شد: سازه های تاریخی روستای بند امیر یکی از جاذبه های منحصر به فرد گردشگری استان فارس و بیانگر توجه مردم ایران به صنعت سدسازی و توانمندی آنان در این زمینه در سال های بسیار دور است. از این رو با اختصاص اعتبارات مناسب می کوشیم در آینده نزدیک آن را بازسازی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 749

به "سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با یارانه ها ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با یارانه ها ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید