عرضه خودرو در جایی غیر از بورس جرم می گردد

به گزارش اخذ ویزا، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت این کمیسیون گفت: محور اصلی این طرح عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نگردد، جرم تلقی شده و مجازات آن معین می گردد.

عرضه خودرو در جایی غیر از بورس جرم می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تسنیم ، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت این کمیسیون گفت: محور اصلی این طرح عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نگردد، جرم تلقی شده و مجازات آن معین می گردد.

حجت الله فیروزی از نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن اطلاع داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته آنالیز جزئیات این طرح هفته آینده در دستورکار کمیسیون صنایع و معادن قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس افزود: محور اصلی طرح تحول در صنعت و بازار خودرو عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نگردد، جرم تلقی شده و مجازات آن نیز براساس تبصره (1) ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز معین می گردد.

وی کیفی سازی، متعادل کردن قیمت و داخلی سازی خودرو را از محورهای این طرح برشمرد و افزود: یکی از بندهای طرح مذکور درباره واردات خودرو و شرایط آن است که با تحقق این مهم بازار از انحصار شرکت های خودروسازی خارج شده و وارد فضای رقابتی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1415

به "عرضه خودرو در جایی غیر از بورس جرم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه خودرو در جایی غیر از بورس جرم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید