فوتبال دنیا، رد پیشنهاد میلان توسط لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ

به گزارش اخذ ویزا، فوتبال جهان- باشگاه لاتزیو پیشنهاد میلانی ها برای به خدمت دریافت سرگئی میلینکوویچ ساویچ را رد کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، رد پیشنهاد میلان توسط لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت اطلاع داد باشگاه میلان در تابستان اخیر برای به خدمت دریافت قرضی سرگئی میلینکوویچ ساویچ پیشنهادی 30 میلیون یورویی با قابلیت خرید رسمی در ماه آگوست آینده در ازای 90 میلیون یورو ارائه داده بود که از سوی باشگاه لاتزیو رد شد.

بر اساس گزارش این روزنامه، باشگاه میلان بین تاریخ های 16 و 17 آگوست (25 و 26 مرداد) این پیشنهاد را به لاتزیو ارائه داده بود که مورد قبول این باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته بود. مالکین جدید میلان به دنبال این بودند پس از جذب گونسالو ایگواین، خرید مهم دیگری را در بازار نقل وانتقالات تابستانی به نام خود ثبت نمایند که این بار به هدف شان نرسیدند.

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو پیش از این به سیمونه اینزاگی، سرمربی آبی پوشان رم وعده داده بود که سرگئی میلینکوویچ ساویچ را در لیست فروش قرار نخواهد داد. فوتبال دنیا| زلاتان ابراهیموویچ در آستانه بازگشت قرضی به میلان

یوونتوس هم نسبت به جذب این هافبک صربستانی علاقه مند است، اما با جدایی جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس از این تیم و اینکه او در آستانه قبول پست مدیر اجرایی باشگاه اینتر است، آبی وسیاه پوشان میلان نیز می توانند جزو مشتریان ستاره لاتزیو شوند.

در کنار یوونتوس و اینتر اما باشگاه منچستریونایتد واقع شده است که می تواند رقم 120 میلیون یورویی مدنظر باشگاه لاتزیو را بپردازد و میلینکوویچ ساویچ را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 100

به "فوتبال دنیا، رد پیشنهاد میلان توسط لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رد پیشنهاد میلان توسط لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید