نوری: به محض تصویب رتبه بندی، طرح را اجرا می کنیم

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، هیات ای ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین نامه اجرایی آن تدوین خواهد شد.

نوری: به محض تصویب رتبه بندی، طرح را اجرا می کنیم

به گزارش خانه ملت، یوسف نوری در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز کمیسیون اظهار کرد: در نشست امروز درخصوص مسائل، مسائل و اولویت های آموزش و پرورش بحث و آنالیز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های ما در وزارت آموزش و پرورش ، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است، گفت: در این میان معلم، مهمترین نقش محوری را در حوزه تعلیم و تربیت ایفا می نماید که توجه به تربیت معلم به ویژه با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.

این عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: عدالت آموزشی نیز یکی دیگر از محورهای اصلی ما در وزارت آموزش و پرورش بوده که این حوزه نیز با موضوع توجه به منطقه ها محروم، مرزی و حاشیه نشین با رویکرد اعزام نیرو به این منطقه ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: یکی دیگر از موضوعات محوری در آموزش و پرورش توسعه زیرساخت های آموزشی و پرورشی و افزایش فضای آموزشی است که در این حوزه برنامه های ویژه ای برای ارتقای سرانه آموزشی داریم.

نوری درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز گفت: به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، هیات های ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین نامه اجرایی آن تدوین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2135

به "نوری: به محض تصویب رتبه بندی، طرح را اجرا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: به محض تصویب رتبه بندی، طرح را اجرا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید