هیأتی از نمایندگان فرانسه در مجلس اروپا وارد بیروت شد

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه الجمهوریه، طی ساعات اخیر هیأتی از نمایندگان فرانسه در مجلس اروپا وارد شهر بیروت پایتخت لبنان شده است. هدف از این سفر، رایزنی مقامات فرانسوی با لبنانی ها در مورد تشکیل کابینه است.

هیأتی از نمایندگان فرانسه در مجلس اروپا وارد بیروت شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر اساس این گزارش، هیأت مذکور میخواهد در جریان سفر خود به لبنان از آخرین تحولات مربوط به تشکیل کابینه جدید این کشور آگاه گردد. قرار است به زودی نیز امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه راهی لبنان گردد.

روزنامه الجمهوریه اعلام نموده است که هیأت فرانسوی ظهر امروز با میشل عون رئیس جمهور لبنان و سپس سعد الحریری نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه ملاقات و تبادل نظر می نماید. هیأت فرانسوی خواهان اجرای طرح فرانسه برای تشکیل دولت لبنان است.

پیشتر هم ابراهیم الموسوی نماینده مجلس لبنان و عضو کمیسیون وفاداری به مقاومت در سخنانی از مداخلات سیاسی ایالات متحده آمریکا و دیگر طرف های اروپایی نظیر فرانسه در این کشور به شدت انتقاد نموده بود.

وی در این خصوص گفته بود: در حال حاضر شاهد مداخلات سیاسی مستقیم فرانسه و ایالات متحده آمریکا در لبنان هستیم. علت این مداخلات، آن است که فرانسوی ها و آمریکایی ها به وسیله راه چاره نظامی نمی توانند به اهداف خود در لبنان دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1338

به "هیأتی از نمایندگان فرانسه در مجلس اروپا وارد بیروت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأتی از نمایندگان فرانسه در مجلس اروپا وارد بیروت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید