وال استریت ژورنال: مطالعه واکسن فایزر در زنان باردار به تعویق افتاده است

به گزارش اخذ ویزا، مطالعه واکسن فایزر/ بایُن تک برای معین نحوه تأثیر واکسن کووید 19 بر زنان باردار به علت کند شدن ثبت نام و دستورالعمل های نو واکسیناسیون به تعویق افتاده است.

وال استریت ژورنال: مطالعه واکسن فایزر در زنان باردار به تعویق افتاده است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، مطالعه واکسن فایزر/ بایُن تک برای مشخص نحوه اثربخشی آن بر زنان باردار به علت کند شدن ثبت نام و دستورالعمل های تازه واکسیناسیون به تعویق افتاده است.

سخنگوی شرکت آمریکایی فایزر در بیانیه ای به وسیله ایمیل گفت: ما ثبت نام خود را در ایالات متحده متوقف نموده ایم زیرا توصیه می گردد واکسیناسیون زنان باردار را تشویق کنیم و در حال آنالیز گزینه هایی در خصوص امکان مطالعه تاثیر تزریق واکسن فایزر به این گروه از خارج از ایالات متحده و کشورهایی هستنیم که چنین توصیه ای در آنها وجود ندارد.

وال استریت ژورنال گزارش داد، شرکت فایزر آزمایش واکسن خود بر روی زنان باردار را در ماه فوریه و با توجه به عرضه محدود واکسن هایی که ایالات متحده در آن موقع داشت، شروع کرد. پس از آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) به زنان باردار توصیه کرد واکسن بزنند، فایزر ثبت نام خود را در بعضی از سایت های ایالات متحده بست.

وال استریت ژورنال بعلاوه گزارش داد، مادران باردار با توجه به احتمال دریافت تزریق دارونما به جای واکسن، تمایل کمتری برای شرکت در آزمایش داشتند؛ ضمن اینکه این شرکت اکنون انتظار دارد نتایج این مطالعات اوایل سال 2022 در دسترس باشد.

مطالعات صورت گرفته نشان داده است که اثربخشی واکسن کووید 19 فایزر در حال کاهش است، اگرچه کارشناسان می گویند دزهای تقویت نماینده هنوز خوب عمل می نمایند.

شرکت فایزر دو هفته پیش خاطرنشان کرد، واکسن کووید 19 فایزر/بیوان تک برای استفاده در بچه ها 5 تا 11 سال بی خطر است. این اعلامیه در پی اخبار مربوط به توصیه سازمان غذا و دارو برای دز سوم از واکسن این شرکت برای افراد بالای 65 سال و افراد در معرض خطر اعلام شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2009

به "وال استریت ژورنال: مطالعه واکسن فایزر در زنان باردار به تعویق افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت ژورنال: مطالعه واکسن فایزر در زنان باردار به تعویق افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید