وزیر آموزش و پرورش: احتمالاً رتبه بندی تا فردا نهایی می گردد

به گزارش اخذ ویزا، وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رتبه بندی تصمیماتی گرفته شده و ایرادات در دست آنالیز است؛ احتمالاً تا فردا نهایی می گردد.

وزیر آموزش و پرورش: احتمالاً رتبه بندی تا فردا نهایی می گردد

به گزارش تسنیم، یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب، درباره رتبه بندی و افزایش اعتراضات معلمان اظهار کرد: این موضوع اکنون در حال پیگیری است اما بعضی افراد، معلمان را تحریک می نمایند که سر کلاس درس نفرایند، این موضوع با هیچ قاعده ای جور نیست.

وی اضافه کرد: خانواده ها با بنده تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی فرایند؟ حق دانش آموز در حال تضییع است. توصیه می کنم معلمان حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی توانیم برای گرفتن حق فرهنگیان جوابگو باشیم.

رتبه بندی برای سال جاری نبود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی برای سال جاری نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه بندی برای سال جاری هم اجرا گردد.

نوری ادامه داد: درباره رتبه بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالاً تا فردا نهایی می گردد و ایرادات در دست آنالیز است.

وی در ادامه درباره مسائل قطع برق یا گاز مدرسه گفت: معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است. کمیسیون تلفیق برای سال آینده مجدد این موضوع را تصویب نموده است البته سقف آن، الگوی مصرف است و اگر مسئله ای در این زمینه وجود دارد مدیران مدارس به همکاران ما اطلاع دهند تا به وسیله وزارت نیرو پیگیری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2249

به "وزیر آموزش و پرورش: احتمالاً رتبه بندی تا فردا نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش: احتمالاً رتبه بندی تا فردا نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید