خاتمه آنالیز لایحه بودجه 1400 در مجلس، قالیباف: بودجه با رویکرد محرومیت زدایی و شفافیت بسته شد خبرنگاران

به گزارش اخذ ویزا، رئیس مجلس شواری اسلامی، با اعلام خاتمه آنالیز لایحه بودجه 1400 در مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد محرومیت زدایی، عدالت و شفافیت بسته شد.

خاتمه آنالیز لایحه بودجه 1400 در مجلس، قالیباف: بودجه با رویکرد محرومیت زدایی و شفافیت بسته شد خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس پس از اتمام آنالیز لایحه بودجه 1400 کشور در نشست علنی امشب (شنبه 16 اسفند 1399) گفت: از همه نمایندگان محترم که در این مدت به صورت شبانه روزی هم در کمیسیون های تخصصی و در هم در صحن مجلس زحمت کشیدند و بودجه را نهایی کردند، تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: جداول بودجه در کمیسیون تلفیق که من هم آنجا حضور دارم، حتماً کنترل لازم خواهد شد.

رئیس مجلس ادامه داد: بودجه 1400 با رویکرد محرومیت زدایی، اشتغال و انضباط و شفافیت و نیز عدالت تا جایی که مقدور بود، بسته شد؛ همچنین در بحث کالا های مالی و کشاورزی و نیز در حوزه بهداشت و سلامت با اختصاص ارز 4200 تومانی که باید کنترل و نظارت بیشتری بر آن گردد، مجلس و دولت توانستند بودجه را به سرانجام برسانند تا از شورای نگهبان برگردد.

وی در سرانجام با تشکر مجدد از نمایندگان، اعضای دولت، فق ها و حقوقدانان شورای نگهبان و کارشناسان مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات و خبرنگاران رسانه ها به دلیل پوشش اخبار بودجه 1400، اعلام نمود: جلسه علنی بعدی مجلس یکشنبه 24 اسفندماه ساعت 7:45 دقیقه و با ادامه دستور هفتگی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1709

به "خاتمه آنالیز لایحه بودجه 1400 در مجلس، قالیباف: بودجه با رویکرد محرومیت زدایی و شفافیت بسته شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه آنالیز لایحه بودجه 1400 در مجلس، قالیباف: بودجه با رویکرد محرومیت زدایی و شفافیت بسته شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید