پیگیری برقراری ارتباطات بانکی ایران و مالزی در سفر جهرمی به کوالالامپور

به گزارش اخذ ویزا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر سفرش به کوالالامپور برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد اسلامی گفت: قرار است در حاشیه این سفر برقراری ارتباطات مستقیم بانکی ایران و مالزی پیگیری گردد.

پیگیری برقراری ارتباطات بانکی ایران و مالزی در سفر جهرمی به کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد جواد آذری جهرمی که امروز به همراه هیئتی از بانک مرکزی، بانکهای ملی و ملت و گروهی از بازرگانان بخش خصوصی به کوالالامپور سفر نموده است، درباره دلیل این سفر گفت: این سفر به منظور حضور در مجمع جهانی اقتصاد اسلامی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مسئولیت کمیسیون مشترک مالی ایران و مالزی که بر عهده وزارت ارتباطات است، گفت: در حاشیه این سفر موضوع برقراری ارتباطات مستقیم بانکی دو کشور پیگیری خواهد شد.

وی همچنین درباره مرضیه افخم؛ دیپلمات و سفیر ایران در مالزی که پیش از این سمت سخنگویی وزارت امور خارجه را برعهده داشت نیز اینگونه نوشت: حضور یک بانوی ایرانی به عنوان سفیر و توانمندی ایشان در فعالسازی روابط مالی دو کشور که بیش از هشت سال غیرفعال بوده است، ستودنی است؛ امیدوارم این تجربه خوب در سایر سفارتهای جمهوری اسلامی تکرار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 508

به "پیگیری برقراری ارتباطات بانکی ایران و مالزی در سفر جهرمی به کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری برقراری ارتباطات بانکی ایران و مالزی در سفر جهرمی به کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید