یاری 1.3 میلیاردی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/گیلان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور سه پروژه اولویت دار دارد، گفت: سال گذشته مردم گیلان یک میلیارد و 300 میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات یاری کردند.

یاری 1.3 میلیاردی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

غلامرضا عباسپور در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور سه پروژه اولویت دار دارد، اظهار کرد: این پروژه ها شامل تکمیل صحن حضرت فاطمه زهرا(س) با زیربنای 250 هزار مترمربع در نجف اشرف، احداث صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی و ترفیع گنبد سیدالشهداء(ع) است.

وی با اشاره به ثمرات و برکات معنوی مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، اضافه نمود: با یاری خیرین گیلانی تاکنون بالغ بر 150 ضریح و گنبد و درب در عتبات عالیات سامرا و کاظمین و نجف و کربلا ساخته شده است. همچنین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه مردم ایران در شرایط بد مالی نیز نسبت به اهل بیت(ع) ارادت دارند، توضیح داد: سال گذشته مردم گیلان یک میلیارد و 300 میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات یاری کردند و امسال شاهد رشد این یاری ها هستیم.

عباسپور با اشاره به تعهد دو میلیارد تومانی گیلان در امسال، اضافه نمود: بازسازی عتبات عالیات را یک وظیفه دینی و معنوی می دانیم و بازخورد آن در جذب گردشگران مذهبی کشور عراق در ایران مشاهده می گردد.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال 18 موکب گیلانی در آستارا، مهران، نجف و کربلا برپا کردیم، گفت: همه هزینه های موکب ها از محل نذورات مردمی بود و حتی یک ریال هم از اعتبارات دولتی استفاده نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 536

به "یاری 1.3 میلیاردی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 1.3 میلیاردی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید