آمادگی ایران برای یاری به اندونزی در تقویت بهتر و برگزاری پیروز تر بازی های آسیایی 2018

به گزارش اخذ ویزا، وزیر ورزش و جوانان آمادگی ایران برای تقویت بهتر و برگزاری پیروز تر بازی های آسیایی 2018 را در دیدار با سفیر اندونزی اظهار داشت.

آمادگی ایران برای یاری به اندونزی در تقویت بهتر و برگزاری پیروز تر بازی های آسیایی 2018

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی امروز در دیداری که با سفیر اندونزی در ایران در محل وزارت ورزش و جوانان داشت، آمادگی ایران را در راستای برگزاری پیروز اندونزی در میزبانی بازی های آسیایی 2018 اعلام و تاکید نمود: با توجه به تجربه ایران در برگزاری رویدادهای مهم این آمادگی وجود دارد تا در زمینه های مختلف در تقویت بهتر و برگزاری پیروز تر بازی های آسیایی به اندونزی یاری کنیم.

وی گفت: ایران در زمینه میزبانی اندونزی در بازی های آسیایی 2018 هم حمایت کرد و این رویداد می تواند ارتباطات خوب در حوزه های مختلف ورزشی را بین این دو کشور رقم بزند.

وزیر ورزش و جوانان آمادگی ایران در زمینه تقویت اندونزی برای میزبانی شایسته بازی های آسیایی 2018 را یاری در احداث زیرساخت های ورزشی با توجه به شرکت های قوی در ایران، حوزه مدیریت ورزش و نحوه ادراره رویدادها دانست.

گودرزی با اشاره به روابط نزدیک و وجوه مشترک فرهنگی و تاریخی بین دو کشور و همچنین تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان ایران و اندونزی، بر ارتقا و تقویت روابط و همکاری های دوجانبه که در مفاد این تفاهم نامه آمده، تاکید نمود.

وی از روابط بین الملل ایران با کشورهای مختلف به ویژه مسلمان که با توجه به سیاست های دولت و سفرهای وزیر امورخارجه ایران تحقق یافته، به نیکی نام برد و ابراز امیدواری کردکه روابط دو کشور در زمینه ورزش گسترش یابد وتعاملات در حوزه جوانان هم در سطح بالا افزایش یابد.

اوکتاوینوعلیمودین سفیر اندونزی در ایران نیز با ابراز رضایت از ارتباط خوب بین وزارت ورزش و جوانان دو کشور از اعلام آمادگی ایران برای تقویت اندونزی در زمینه برگزاری خوب بازی های آسیایی 2018 ابراز خرسندی کرد و با اشاره به انتقال این آمادگی به مسئولان کشورش، حمایت ایران و یاری به کشورش را با توجه به پتانسیل ایران در زمینه ورزش مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به حضورش در مجموعه ورزشی آزادی، امکانات این مجموعه را ستود و امکانات ایران را در زمینه ورزش خوب توصیف کرد.

سفیر اندونزی به تقویت ارتباطات ورزشی دو کشور در زمینه برگزاری رویدادهای مشترک به ویژه اعزام مربی و داور تاکید نمود و آمادگی کشورش را برای یاری به ایران در رشته هایی از جمله بدمینتون که در اندونزی شرایط خوبی دارد، گفت.

علیمودین همچنین پیروزیت وزنه برداران ایرانی در بازی های المپیک و کسب دو مدال طلا را توسط وزنه برداران ایرانی به وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 394

به "آمادگی ایران برای یاری به اندونزی در تقویت بهتر و برگزاری پیروز تر بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ایران برای یاری به اندونزی در تقویت بهتر و برگزاری پیروز تر بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید