بحران حکومت بسیار بدتر از آن چیزی است که فکر می کنید؟!

به گزارش اخذ ویزا، نشریه آتلانتیک به سه چالش سخت جوزف بایدن در صورت پیروزی در انتخابات پرداخته و می نویسد: بحران حکومت بسیار بدتر از آن چیزی است که دو حزب درباره آن فکر می کنند.

بحران حکومت بسیار بدتر از آن چیزی است که فکر می کنید؟!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، توماس رایت عضو موسسه بروکینگز و کرت ام کمپل رئیس و مدیر گروه آسیا و معاون سابق دولت آسیا و اقیانوسیه در دولت اوباما در نشریه آتلانتیک می نویسند: اولین و سخت ترین چالش بایدن این است که شرایط بد حکومتی را که در آن شهروندان انتظار دارند و به دولت اعتماد کنند تا خدمات ضروری را تحویل دهند، مورد رسیدگی قرار دهد. برای دهه ها، جمهوری خواهان و دموکرات ها بر این باورند که دولت به دلایل بسیار متفاوتی نیاز به اصلاح دارد. البته برای دلایل مختلفی؛ جمهوریخواهان تمایل دارند بخش اعظم دستگاههای دولتی ، از جمله نهادهای نظارتی و خدمات اجتماعی را ذاتاً ناکارآمد بدانند تا توسط بوروکراتهای مستحکم و غیرقابل ارزیابی اداره شوند دموکرات ها نیروی کار فدرال ما را تحت تأثیر منابع خود می دانند که اغلب در معرض اهداف مبهم و غیر معقول رهبران سیاسی هستند. با این حال ، بسکمک از آمریکایی ها از عواقب چنین دولت ضعیفی محافظت شده اند. اقتصاد به طور کلی خوب بوده است و منابع مالی آموزش و مراقبت های بهداشتی بهتر را از بخش خصوصی تامین می شود.

>>> در همین رابطه بیشتر بخوانید:

چالش های جدی جو بایدن با ویرانه ای که میراث ترامپ است

کووید-19 ضعف های سیستم آمریکایی را برای همگان آشکار می کند. این نشان می دهد که بحران حکومت بسیار بدتر از آن چیزی است که دو حزب درباره آن فکر می کنند. هیچ کس نیز نمی تواند به طور کامل از زیربار هزینه های آن فرار کند. بدتر آنکه برخی از کشورهای دموکراتیک دیگر بسیار عملکرد بهتری از ایالات متحده داشته اند. تایوان، کره جنوبی، نیوزیلند و آلمان توانستند به سرعت تست بگیرند و آزمایش کنند که به نظر می رسد آماده تبدیل به برنامه نظارت بر سلامت عمومی نیز هست که به رویکردی هدفمند تر کمک می کند. یا اقدام مشوق را در نظر بگیرید. همانند ایالات متحده و کانادا که برای شهروندانشان چک در نظر می گیرند. اما بر خلاف آمریکا، چک های کانادایی به طور اتوماتیک به حساب های مردم در روز بعد تعلق یافت. اما در آمریکا، دریافت کمک می تواند به واسطه بوروکراسی(کاغدبازی) ماه ها به طول بینجامد.

امن نگه داشتن آمریکا باید یکی از شایستگی های محوری دولت فدرال باشد، چه شما یک جمهوری خواه یا یک دموکرات باشید. بسکمک از مردم احساس می کنند که دیگر اینطور نیست. برای بازسازی اعتماد عمومی، دولت جو بایدن، باید برنامه ای هوشمندانه، موثربرای بازسازی اعتماد عمومی داشته باشد. ساکنان شهری که تا به امروز بیشترین ضربه را از این ویروس دیده اند ، در نقش دولت برای یکپارچگی خدمات اجتماعی و بازسازی آمادگی همه گیری تلاش و همچنین بازتر عمل می کنند. ساکنان روستایی ممکن است بیشتر روی اقتصاد و کمتر روی شبکه های ایمنی دولت متمرکز شوند.

چالش های دیگر جوزف بایدن را در بالا بخوانید.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 944

به "بحران حکومت بسیار بدتر از آن چیزی است که فکر می کنید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران حکومت بسیار بدتر از آن چیزی است که فکر می کنید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید