خبرنگاران فرماندار: 2 واحد صنفی در شهرستان سامان پلمب شد

به گزارش اخذ ویزا، شهرکرد- خبرنگاران- فرماندار سامان گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در این شهرستان 2 واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شده است.

خبرنگاران فرماندار: 2 واحد صنفی در شهرستان سامان پلمب شد

کمال اکبریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران تاکید نمود: تخلف این تعداد واحد صنفی در بازرسی های صورت گرفته از بازار شهرستان سامان از ابتدای آغاز طرح اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های جدید مقابله با ویروس کرونا از پنجشنبه گذشته تا به امروز، شناسایی و پرونده آن ها پس از پلمب به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت میزان استفاده از ماسک بین مردم، بازاریان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان سامان به بیش از 95 درصد رسیده است.

اکبریان گفت: روزانه سه گروه از شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و نیروی انتظامی بازار شهرستان سامان سرکشی می نمایند.

وی یادآور شد: علاوه بر دوربین های ثبت تخلف واقع در جاده های منتهی به شهرستان سامان، ورودی محور تیران به سامان در محل روستای شوراب و راستا جعفرآباد شهرستان لنجان اصفهان به سامان کنترل و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری و برگشت داده می شوند.

فرماندار سامان گفت: علاوه بر تعطیلی کامل کانون گردشگری پل زمانخان به علت اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های جدید مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان، 20 مغازه مستقر در حاشیه این کانون گردشگری نیز تعطیل شده است.

وی تاکید نمود: مردم تا زمان کنترل و مهار ویروس کرونا از حضور در تجمع ها و مراسم مختلف پرهیز نمایند.

به گزارش خبرنگاران، از روز پنجشنبه 13 آذرماه امسال شهرستان سامان به شرایط قرمز تبدیل و فعالیت گروه های شغلی 2، سه و چهار در این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

سامان در 16 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1363

به "خبرنگاران فرماندار: 2 واحد صنفی در شهرستان سامان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: 2 واحد صنفی در شهرستان سامان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید