نتایج آزمایش کرونا 227 البرزی منفی شد

به گزارش اخذ ویزا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طبق آخرین بررسی های پزشکی از مجموع 260 بیمار مشکوک این استان، نتایج آزمایش های 227 نفر منفی و 33 نفر مثبت بوده است.

نتایج آزمایش کرونا 227 البرزی منفی شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حسن اینانلو گفت: طی سه هفته گذشته تا به امروز درمجموع 260 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های البرز بستری شده که از بین این تعداد نتایج آزمایش 33 نفر مثبت بوده است.

وی بیان داشت: از مجموع 260 بیمار کرونایی و غیرکرونایی استان البرز تا به امروز 50 نفر از بیمارستان ها مرخص شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: از مجموع 33 بیمار کرونایی البرز، هفت نفر از بیمارستان مرخص و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

اینانلو تأکید کرد که شرایط عمومی سایر بیماران کرونایی بستری شده مناسب است و به زودی از بیمارستان ترخیص می شوند.

وی در خصوص بستری شدن 10 فرد وخیم حال بالای 70 سال در بیمارستان های البرز گفت: علت بیماری این افراد در دست بررسی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تأکید کرد که با راه اندازی مرکز تشخیص بیماری کرونا طی 2 روز گذشته در استان البرز فرایند بررسی آزمایش ها تسریع یافته و نتیجه آزمایش ها یک روزه اعلام می شود.

اینانلو گفت: تا پیش از راه اندازی آزمایشگاه کرونا در البرز، بررسی آزمایش ها در تهران انجام می شد و حدود چهار روز زمان می برد.

وی بیان داشت: بیماران مشکوک در اتاق های ویژه بستری می شوند و تا حصول نتیجه از بیماران کرونایی و سایر بیماران جداگانه تحت مراقبت قرار می گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: اکنون کیت آزمایش به اندازه کافی در استان البرز وجود دارد و نتایج آزمایش های بیماران بستری یک روزه اعلام می شود.

وی بار دیگر از مردم استان البرز خواست ضمن رعایت بهداشت فردی و عمومی از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه (یازدهم اسفند) به 987 نفر و فوت ناشی از آن درمجموع به 54 نفر رسیده است همچنین 175 نفر از مبتلایان بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 829

به "نتایج آزمایش کرونا 227 البرزی منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمایش کرونا 227 البرزی منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید