چین آماده اعزام تیم های پزشکی به کشورهای مختلف است

به گزارش اخذ ویزا، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید نمود پکن برای اعزام تیم های پزشکی خود را به کشورها و مناطق دارای احتیاج آماده نموده است.

چین آماده اعزام تیم های پزشکی به کشورهای مختلف است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبهدر نشست خبری در پکن بیان کرد: چین کارهای مناسب و مطلوبی در مهار کروناویروس جدید انجام داده و برای خدمت به مبارزه جهانی با آن کوشش می نماید.

وی گفت: در شرایط شیوع جدی کرونا، همکاری و همبستگی کشورها برای حفظ امنیت بهداشت عمومی از ضرورت بیشتری برخوردار است. چین برای اعزام تیمهای پزشکی خود را به کشورها و مناطق دارای احتیاج آماده نموده است.

وی همچنین با تأیید بر اعزام گروه متخصصان چینی به ایران و عراق برای مبارزه با کرونا از آمادگی کشور برای فرستادن گروه متخصصان به ایتالیا اطلاع داد.

سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین مطرح کرد: چین مایل است در زمینه های تحقیقات دارو، واکسن و بسته تشخیص به همکاری علمی با کشورها بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 851

به "چین آماده اعزام تیم های پزشکی به کشورهای مختلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین آماده اعزام تیم های پزشکی به کشورهای مختلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید